duminică, 15 iunie 2008

Realizez...pe bune.

Chiar realizez, sa ştiţi...Realizez că am prieteni adevăraţi şi că nu sunt înconjurată numai de prefăcuţi, care profită că am diverse lucruri pe care distinşii/sele nu le au.

Şi ştiţi ce? Chiar îi iubesc.Nu pe distinşi, ci pe prietenii adevăraţi, pe care încă îi descopăr.
Mai demult, îmi zicea cineva, că nu există prietenii pe net. Şi am crezut.Nici eu nu credeam în aşa ceva.Dar, m-am inşelat...şi mi-am dat seama singură, culmea, nu era prea târziu. :) .Sunt mândra că mă pot bucura de un foarte bun prieten, pe net.Fără sa îl cunosc personal.

bucur că exista oameni ce nu se dau in spectacol pe Yahu Meseingiăr, care nu suferă, din prostie, logic, care nu sunt fani Dulce & Banană, respectiv Da cu Grebla şi Banbu.

Îmi place sa ştiu că exista oameni simpli, care te pot face să te simţi bine, doar prin cuvinte on-line. Yep, like it.
Şi...se dedică special
  • Kristinei, extraordinară fată!
  • Lui Casper, best friends!
  • Mircea, chiar contezi ptr mn!
  • Mirela, nu iţi inchipui cât ma ajuţi!
  • Ananasu', eşti incredibil, omule!
Sa ştiţi că vă ador !

Niciun comentariu: